Tűzönjárás

2015.07.25 13:05

                                                                                    

A tűzönjárás egy semmihez sem hasonlítható, spirituális élmény.
                                                  Képtalálat a következőre: „tűzönjárás”                                       Képtalálat a következőre: „tűzönjárás”

Amikor a 700-850°C fokos parázson mész át, a legősibb félelmeidtől szabadulsz meg.

A tűz megtisztítja aurádat, immunrendszeredet. A talp reflexzónáin át hatalmas energia tölti fel szerveidet.

És ez még csak a kezdet. Hiszen a tűznek lelke és szelleme is van.

Jelen vannak a tűz angyalai és az elementálok, befogadjuk energiáikat. Kapunk tőlük egy speciális tűzbeavatást.

Ezért több történik itt egyszerű tűzönjárásnál. Lelkünk megtisztul, az angyali erők átjárnak és új képességek birtokába jutunk.

Ha kívánságaid teljesüléséért mész át a tűzön, azok hatalmas erőt kapnak a megvalósuláshoz.

A tűzönjárás ősrégi gyakorlatának alapja a meditáció és felkészülés.

Alapvető félelmeidet tudatosítva és energiájukat felhasználva, önkorlátozó hiedelmeidet magad mögött hagyva, barátoddá téve az egyik legalapvetőbb természeti erőt.

 

Miért jó , ha átmész a tűzön?

Hitet ad: aki átmegy a tűzön, az mindenre képes lesz, amit meg akar valósítani, hinni fog önmagában

Megerősít: aki átmegy a tűzön, az legyőzi félelmeit, legyőzi bizonytalanságát

Szabaddá tesz: aki átmegy a tűzön, az túlmegy saját korlátain, úgy érzi, nincs több akadály, ami útját állná. 

 

Indulok...

 

"Indulok....puha, meleg göröngyök a talpam alatt.
Lépek és érzem a göröngyök bársonyát. Finom, meleg, szelíd.
Pattan, roppan egy-egy parázs.

Egy másik világban járok. Csend vesz körül.
Felemelem a tekintetem, és már a túlsó parton állok.
Nem is hiszem, hogy velem történt meg. Átmentem! Ez Én volnék?

Megszülettem ismét! Szerelembe estem. A tűz megszelídült.
Minden más. Ez már egy másik világ. Én lettem más!”